نویسنده = سمانه عبیری
بررسی وضعیت آموزش پاسخگو در گروه های آموزشی بالینی دانشگاه علوم پزشکی جهرم

دوره 12، 1-2، فروردین 1402، صفحه 5-11

محمد صادق صنیع جهرمی؛ لهراسب طاهری؛ مرضیه حق بین؛ مهدی چگین؛ نیما فتاحی؛ سمانه عبیری


بررسی کیفیت برگزاری جلسات ژورنال کلاب از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جهرم (1402)

دوره 12، 1-2، فروردین 1402، صفحه 72-81

معصومه پورمختاری؛ زهرا حقانی؛ ژیلا رحمانیان؛ سارا متین؛ محمد هادی پهلوان پور؛ سمانه عبیری؛ محمد درایش


تعیین وظایف بالینی ضروری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم براساس پارادایم مدل داندی

دوره 11، 3-4، مهر 1401، صفحه 1-14

نوید کلانی؛ سمانه عبیری؛ مهدی چگین؛ مجتبی معظمی


چالش های اجرای فرایند اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها از دیدگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم

دوره 11، 1-2، فروردین 1401، صفحه 47-54

امیر عبدلی؛ نفیسه اسماعیل پور؛ محمد رحمانیان؛ اسماعیل رعیت دوست؛ سمانه عبیری؛ صدیقه نجفی پور؛ مریم آزموده؛ عاطفه کرم زاده؛ نوید کلانی


تبیین تجارب بالینی دانشجویان هوشبری و اتاق عمل از اخلاق حرفه ای در اتاق عمل: یک مطالعه کیفی

دوره 11، 1-2، فروردین 1401، صفحه 74-88

سمانه عبیری؛ مهسا خرم کیش؛ مجتبی زینی؛ طاهره عبدیان؛ نوید کلانی


بررسی سطح دیسترس اخلاقی در پرستاران و پزشکان مراقب از بیماران مبتلا به کووید 19 : یک مطالعه توصیفی مقطعی در سال 1399

دوره 9، 3-4، مهر 1399، صفحه 1-8

10.52547/ethicnurs.9.3.4.1

لیلی مصلی نژاد؛ سمانه عبیری؛ نوید کلانی


بررسی تعارض کار- خانواده در پرستاران و پزشکان مراقب از بیماران مبتلا به کوید 19: یک چالش اخلاقی در کادر درمانی

دوره 9، 1-2، فروردین 1399، صفحه 93-101

10.52547/ethicnurs.9.1.2.93

لیلی مصلی نژاد؛ سمانه عبیری؛ مجتبی زینی؛ ناصر حاتمی؛ نوید کلانی